Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

Maybelline Moisture Extreme D160 Cool Watermelon

Przedstawiam szminkę, której kolor już od dawna chodził mi po głowie a niestety w sklepie się go nigdzie nie dostanie. Znalazłam ofertę i zakupiłam przez internet. I... kolor jest taki jaki sobie wyobrażałam, czyli taki schłodzony arbuzowy!




Szminkę nakłada się bardzo przyjemnie, Przylega do warg od razu i nadaje soczysty odcień. Nie trzeba wręcz poprawiać, chyba żeby osiągnąć bardziej intensywny odcień.



Jedyne co mogę jej zarzucić, to efekt smug na ustach po umalowaniu. Trzeba rozetrzeć jeszcze palcem i wtedy wygląda idealnie. Trwałość do 3 godzin z tym, wydaje mi się nieco tracić połysk i robi się matowa. Ale nosiłam ją raz i dobrze nie pamiętam. Jeszcze przyzwyczajam się do tak żywego odcienia na ustach. Polecam ją szczególnie na lato. Żywy, soczysty kolorek idealny z jaskrawymi trendami tego roku.

P.S. Przepraszam za jakość zdjęć szminki. Nadal mam problem z aparatem i znalazłam tylko fotki ust w dobrej rozdzielczości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz